Pages

Sunday, December 20, 2009

Selamat Sampai ke KL

Alhamdulillah, setelah melalui laluan sempit, curam dan berbukit, saya sekeluarga selamat sampai di Kuala Lumpur kira-kira jam 2.00 petang semalam. Bercuti dan mengambil peperiksaan di Kota Bharu, membolehkan saya berada lebih kurang selama 3 minggu dengan ayah, mek, ayah dan mak mertua serta keluarga tersayang.

Perjalanan dari rumah mertua di Kuala Krai yang bermula pukul 7.00 pagi lancar kerana tidak banyak kenderaan yang menghalang di jalan raya. Sempat singgah di Masjid Felda Chegar Perah, Kuala Lipis, Pahang untuk memandikan anak-anak. Selama berbelas tahun berulang-alik dari Kuala Lumpur ke Kelantan, belum pernah saya singgah di masjid yang cantik dan selesa itu. Bahkan tidak juga saya mengetahui akan kewujudannya kerana ia terletak kira-kira 1 km dari jalan raya dan agak terlindung dari pandangan. Lain kali bolehlah saya singgah lagi untuk sembahyang, buang air, makan dan memandikan anak.

No comments:

Post a Comment