Pages

Tuesday, December 1, 2009

Inilah Laluan Kami 1

SETIAP kali pulang ke kampung isteri, Sg. Tias yang terletak di antara KESEDAR Sg. Sam dan Kg. Slow Temiang, Kuala Krai Kelantan kelancaran perjalanan kenderaan saya terganggu. Saya terpaksa meredahi jalan yang mengalami kerosakan teruk kerana digunakan sebagai laluan keluar masuk lori-lori yang mengangkut kayu balak setiap hari. Saya pasti setiap orang yang melalui jalan ini akan bersungut sebagaimana saya. Kerosakan yang dialami bukan hanya dibeberapa kawasan, malah hingga ke pekan Dabong. Jalan ini turut menjadi laluan penting untuk menghubungkan Gua Musang dan Kuala Krai dengan pekan Dabong.

Melalui blog ini saya akan paparkan beberapa gambar yang menunjukkan kerosakan teruk jalan alternatif yang menghubungkan Kuala Krai dan Gua Musang itu. Mudah-mudahan pihak bertanggungjawab mengambil tindakan.

No comments:

Post a Comment