Pages

Sunday, January 17, 2010

Nak Beli Rumah Saya?

Inilah rumah saya di no.17 Jalan Kemboja 4C/12, Sek.BS8, Bukit Sentosa 3, Rawang, Selangor. Rumah teres satu tingkat ini saya sewakan sebelum ini. Rasanya sudah sampai masanya untuk saya jualkan rumah yang dibeli pada tahun 2000 ini kepada sesiapa yang berminat dengan harga RM 85,000 sahaja. Murahkan? Harga boleh dirundingkan juka anda serius untuk memilikinya.
Inilah masjid Bandar Bukit Sentosa yang terletak tidak jauh dari rumah saya. Cantik, bersih dan selesa untuk kegunaan umat Islam.
Ini pula Sek. Keb Bukit Sentosa yang tersergam indah. Juga terletak tidak jauh dari rumah saya.

Kawasan rumah saya dilihat dari jauh. Bersih, tenang dan mendamaikan. Jika tidak bekerja jauh di Kuala Lumpur, dah lama saya tinggal di sini.
Deretan kedai runcit dan kedai makan yang terletak tidak jauh dari rumah saya. Ini memudahkan penduduk sekitar untuk mendapat bekalan barangan tanpa perlu keluar jauh dari kawasan ini.
Kawasan sekitar yang kebanyakan telah dibangunkan dengan projek perumahan.
Kawasan perumahan tidak jauh dari rumah saya.

Taska yang terletak selang beberapa buah rumah dari rumah saya. Masalah penjagaan anak dapat diatasi.
Pondok Polis Komuniti Bukit Sentosa terletak di belakang rumah saya. Insya-Allah keselamatan terkawal.
Jalan menuju ke Bukit Sentosa 3 dari Bukit Sentosa 1 & 2. Kawasan perumahan dan kedai di kiri kanan jalan.
Sebahagian kawasan yang dibangunkan tidak jauh dari Perumahan Bukit Sentosa 3.
Perjalanan dari Bukit Sentosa 1 ke Bukit Sentosa 3

Pasar malam di Bukit Sentosa 1. Dalam masa 5 minit boleh sampai ke pasar malam dari rumah saya di Bukit Sentosa 3.
Kedai-kedai makan dan restoran yang semakin bercambah di Bandar Bukit Sentosa 1.

Deretan kedai dan pejabat di Bandar Bukit Sentosa 3.

No comments:

Post a Comment