Pages

Thursday, November 26, 2009

Selamat Hari Raya Aidil Adha

ESOK umat Islam akan menyambut Hari Raya Aidil Adha. Buat teman-teman, jauh dan dekat saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha. Insya Allah, kali ini saya bercuti panjang, kira-kira 2o hari. Peperiksaan OUM pun saya ambil di kampung. Mudah-mudahan dengan ada sedikit masa ini saya dapat mengunjungi teman-teman yang dah lama terpisah. Walau pun banyak tugas yang perlu saya selesaikan dalam tempoh bercuti termasuk urusan belajar, urusan peribadi, menyelesaikan beberapa projek buku yang dijanjikan dengan penerbit dan lain-lain, insya Allah saya akan berusaha untuk menziarahi teman-teman yang diingati. Akhirnya saya ingin memohon maaf jika ada sebarang kesilapan terhadap anda semua. Selamat Hari Raya Aidil Adha.

No comments:

Post a Comment